Trener personalny Pieniężno

Trener personalny Pieniężno

14 maja, 2020 0 przez Doradca Filmowy

Postanowiłaś, że z już będziesz prosto i sumiennie ćwiczyć? Chcesz by spowodowało Ci to tak taki efekt jak zaplanowałaś, lecz nie do kraju wiesz co dalej robisz źle i co warto poprawić? Zobacz naszą listę, która wskaże Ci punkt zaangażowania oraz pomoże szybciej osiągnąć założone cele.

Trener personalny Susz

1. Nie jedz przed treningiem

Dla dużo jest wtedy zwykła zasada, ale uwierz mi, niejedna osoba przyjeżdża na stanowiska fitness z całym brzuchem. Bez znaczenia jest, czy zjesz wartościowy posiłek czy kebaba. W niepowtarzalnym a pozostałym przypadku bardzo realne jest, że odczujesz duży dyskomfort – zacznie boleć Cię brzuch, będziesz uznawała wzdęcia, obciążysz układ pokarmowy, który nie strawi jedzenia. Poczujesz senność i zmęczenie i dodatkowe, że przerwiesz trening. Żelazną wartością jest, by po posiłku odczekać przynajmniej 2 godziny a tylko potem udać się na siłownię. Powracając do kebaba, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że ciężkostrawne posiłki mają jeszcze dużo zły wpływ na układ, zwłaszcza jeżeli zależysz utrzymać lub wyrobić formę czy zrzucić zbędne kilogramy.

Zobacz również impact factor

Trener personalny Susz

2. Nie wykorzystuj z sauny

Sauna przed treningiem może ujawnić się za długim obciążeniem dla organizmu, zwłaszcza dla uczucia oraz programu krwionośnego. Po pierwsze po saunie przeważnie jesteśmy odwodnione i po odejściu spośród niej potrzebujemy spokojnie przywrócić organizm do normalności. Trening w takim trwanie nie będzie oryginalny również że przysporzyć bardzo złego niż dobrego.

Po drugie sauna rozluźnia mięśnie, a podczas ćwiczeń chce nam, żeby były one napięte. Stąd jeszcze lepiej wpisać na intensywną rozgrzewkę, zamiast na saunę.

3. Nie pij alkoholu

Kolejny element, który dla grupie może ogłaszać się wręcz śmieszny – na wesele. Są przecież osoby przychodzące na siłownię po jednym albo dwóch piwach. Nie mowa tutaj o upojeniu alkoholowym, a jedynie o niewielkiej ilości etanolu we naturze, która może dodać się do kontuzji. Pogorszy pracę układu ruchu, latania i nerwowego. Jeżeli więc dzisiejsze popołudnie usunęła ze szklanką piwa czy kieliszkiem wina, odpuść trening. I tak nie da Ci zamierzonych rezultatów.

4. Zrób się na wysiłek

Trener personalny Susz

Przed lekarstwem na siłownię, przygotuj się a doskonale spakuj torbę. Zabierz ze sobą wystarczającą ilość wody, klapki i ręcznik pod prysznic oraz ręcznik, który będziesz brała na samej siłowni. Nie skończ oraz o przyjemnym i niekrępującym stroju. Buty treningowe damskie to cel, jeżeli zależysz uniknąć kontuzji. Pamiętaj zarówno o gumce do włosów i zegarku sportowym monitorującym Twój wysiłek. Wyśpij się, zjedz wartościowy posiłek, odczekaj wystarczającą ilość czasu oraz do dzieła! Zrób porządny trening!

Trener personalny Susz

zobacz również Czego nie robić przed treningiem?